Vrijwilligers

We kunnen niet genoeg benadrukken hoe dankbaar we zijn voor onze toegewijde vrijwilligers. Zij zijn het kloppende hart van onze stichting. Of het nu gaat om psychologen, cameramensen, documentairemakers, maatschappelijk werkers of (oncologisch) verpleegkundigen, allemaal zijn het warme en gepassioneerde mensen die zich inzetten om de levensverhalen van alle ongeneeslijk zieke mensen in Nederland te vereeuwigen.

Door zich open te stellen en oprecht contact te maken, weten zij de levensverhalen van alle geportretteerden op authentieke wijze vast te leggen. Want elk leven telt en verdient het om herinnerd te worden.

Onze vrijwilligers:

Ted Daamen
Judy Doorman
Marja van Doremalen
Pauline Engberts
André Geurtzen
Ivo Hoogland
Monique Kollau
Yvonne van Lingen
Marie-Louise Magis
Tineke van de Meent
Dunja van der Meer
Nicole van de Molengraft
Marit Muller - van Zeijl
Thomas Nauw
Leonie Vogels
Tineke Vermeulen
Jaap van Zoest
Herman Zwerink

Wil jij ook onderdeel zijn van ons enthousiaste team van vrijwilligers?

Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar:

• Planning- en coördinatietalent
  • SEO/SEA Expert
  • Event planner

Vul onderstaand formulier in en geef daarin expliciet aan voor welke rol je je zou willen inzetten. Voor de rol van vrijwillige gesprekspartner nemen we contact op zodra we aan een nieuwe trainingsronde starten (2024). Voor alle overige rollen nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Jouw gegevens