Wil je met onze hulp een blijvende herinnering vastleggen?

Een levensportret wordt kosteloos aangeboden onder de volgende voorwaarden:

• De geportretteerde is ongeneeslijk ziek
  • De geportretteerde woont in Nederland

Let op: de geportretteerde kan ook door iemand anders worden aangemeld, mits dit in overleg is met de geportretteerde.

Na aanmelding wordt heel snel telefonisch contact opgenomen met de geportretteerde of de contactpersoon. In dit gesprek leggen wij uit hoe een portret wordt gemaakt, beantwoorden we eventuele vragen en kunnen wij gelijk een afspraak inplannen. Houd rekening met een doorlooptijd van 6 tot 8 weken tussen de aanmelding en het ontvangen van het portret. In (zeer) urgente gevallen doen wij altijd ons best om zo snel mogelijk langs te komen. We zijn er trots op dat we tot op heden iedereen tijdig hebben kunnen bedienen.

Gegevens geportretteerde

Contactinformatie

Overig

Dit veld is verplicht

* Door het invullen van dit formulier geeft u Stichting Levensportret toestemming uw persoonlijke gegevens te gebruiken voor het realiseren van een Levensportret. Deze gegevens zullen in het archief bewaard blijven van Stichting Levensportret.